Hulp bij

Problemen met E-mail van UPC

Problemen met het ontvangen en/ of versturen van e-mail

 

Controleer dan of uw e-mailprogramma juist is ingesteld.

Kijk voor meer hulp bij het instellen van uw e-mailprogramma bij e-mailaccount instellen.

 

Ook kan het zijn dat u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet juist heeft ingesteld. 

Uw inloggegevens voor UPC E-mail kunt u vinden in de bevestigingsbrief van uw UPC Internet verbinding. Om uw inloggegevens op te vragen kunt u ook bellen met de klantenservice. Geef in het keuzemenu aan dat u uw inloggegevens opnieuw wilt ontvangen. Deze krijgt u dan toegestuurd via de post.

 

 

Melding '550 address rejected'

 

Melding '550 relaying denied'

 

Melding 'recipient rejected [ip-adres] is in RBL’

 

Ik kan geen e-mail versturen aan een UPC e-mailadres

 

UPC Webmail

Onbeperkt e-mailen en agenda controleren

 
 

E-mail beheren

U kunt hier uw wachtwoord aanpassen